FAQ | Internetová predajňa

Milí priaznivci Plzeňského Prazdroja a širokého portfólia našich pív a ďalších nápojov.

Sme potešení, že ste navštívili stránky nášho e-shopu. Tu nájdete odpovede na najčastejšie otázky našich zákazníkov.


Otázky k nákupu v e-shope www.eshop.saris.sk


Je nutná registrácia pre nákup v e-shope?

Registrácia v našom e-shope kvôli realizácii nákupu nie je nutná. Napriek tomu vám ju odporúčame, aby ste mohli využiť rozšírené funkcie e-shopu, ako napríklad sledovanie histórie svojich objednávok, ukladanie vybraného tovaru v obľúbených, zasielanie akciových ponúk, noviniek a pod.


Som registrovaný/á a zabudol/la som heslo na prihlásenie. Ako mám postupovať?

Zadajte svoju e-mailovú adresu, ktorú máte v našom e-shope registrovanú a nové heslo vám zašleme na váš e-mail.


Ako mám postupovať, keď som nesprávne zadal/a objednávku?

Zrušte ju písomne na e-mailovej adrese eshop@asahibeer.cz. Do predmetu správy napíšte číslo objednávky, ktorú chcete zrušiť. E-mail zašlite do 24 hodín menom objednávajúceho.


Dostal/a som darčekový voucher, ako si ho môžem uplatniť?

Môžete si ho uplatniť v ktorejkoľvek našej kamennej predajni alebo priamo tu v e-shope. Pri platbe voucherom v e-shope je v objednávke nutné uviesť do poznámky desaťmiestny kód z voucheru a zvoliť si druh platby v hotovosti. V prípade, že hodnota tovaru presiahne hodnotu voucheru, spojíme sa s vami a požiadame vás o doplatok v hotovosti alebo bankovým prevodom.

Pozor, nevyužitá hodnota voucheru sa nevracia!

Ako môžem v e-shope zaplatiť za tovar?

Kompletné platobné podmienky nájdete na stránke Doprava a platba.


Potrebujem tovar ako darček s dodaním do určitého dňa.

V tomto prípade uveďte do poznámky požadovaný dátum dodania a my budeme vašej požiadavke venovať maximálnu pozornosť tak, aby ste včas mohli svojim blízkym urobiť radosť darčekom z našej predajne.


Aké sú poplatky za poštovné a balné?
Štandardné zásielky do 5 kg v rámci Slovenskej republiky

Balné v našom e-shope neplatíte pri žiadnom spôsobe dodania štandardných zásielok. Poplatky za dopravu pre zásielku s maximálnou hmotnosťou 5 kg sú stanovené podľa aktuálneho cenníka uvedeného na stránke Doprava a platba.


Neštandardné zásielky nad 5 kg v rámci Slovenskej republiky

V prípade zásielok s hmotnosťou vyššou ako 5 kg môže byť poštovné zvýšené oproti cenám uvedeným na stránke Doprava a platba. O prípadnej zmene poštovného budete vopred informovaní telefonicky alebo e-mailom. Bez vášho súhlasu s vyšším poštovným nebude zásielka odoslaná.


Kedy bude cena nákupu odpočítaná z mojej kreditnej karty?

Cena za vašu objednávku bude odpočítaná z kreditnej karty až v okamihu, keď bude overené, že vami objednaný tovar máme k dispozícii.


Aký je rozdiel medzi zamestnancom, obchodným partnerom a bežným spotrebiteľom?

Zamestnanci Plzeňského Prazdroja CZ a SK a obchodní partneri mmajú nastavené vlastné účty a na zobrazenie všetkých detailov sa musia prihlásiť pomocou im pridelených registračných údajov.


Bežní spotrebiteliasa kvôli nákupu v e-shope nemusia prihlasovať. Avšak aj im odporúčame registráciu, aby mohli využiť rozšírené funkcie e-shopu, ako napríklad sledovanie histórie svojich objednávok, ukladanie vybraného tovaru do obľúbených, zasielanie akciových ponúk, noviniek a pod.



Sortiment tovaru

Nájdem všetok tovar, ktorý máte v e-shope, aj v predajniach?

Sortiment v našom e-shope je založený na sortimente tzv. kamenných predajní, môže sa ale stať, že niektoré druhy tovaru z e-shopu v niektorej z predajní naozaj nenájdete a naopak.


Môžem si objednať v e-shope tovar a vyzdvihnúť si ho v tzv. kamennej predajni?

Áno, táto kombinácia je možná. V e-shope si tovar objednáte a pri výbere spôsobu doručenia si zvolíte osobný odber v jednej z darčekových predajní Plzeňského Prazdroja. Tovar môžete uhradiť vopred alebo až pri prevzatí v darčekovej predajni (táto možnosť platí len pre bežných spotrebiteľov). Viac informácií nájdete na stránke Doprava a platba.


Otázky k vašej objednávke

Kedy bude spracovaná moja objednávka?

Vaše objednávky sa snažíme spracovať čo najskôr. Objednávky doručené počas víkendu či dní pracovného pokoja budú spracované v nasledujúci pracovný deň. Ak objednaný tovar nebude možné odoslať do 5 pracovných dní, budeme vás o tom informovať telefonicky alebo e-mailom.


Aký je termín dodania tovaru?
Ak je vami objednaný tovar k dispozícii, bude expedovaný obratom, najneskôr však:
•na území ČR: do 5 pracovních dnů (poháre s venovaním do 14 pracovných dní)
• na území SR: do 7 pracovních dnů (poháre s venovaním do 21 pracovných dní)

Ak vami objednaný tovar nebudeme mať na sklade, budeme vás kontaktovať telefonicky či e-mailom a na termíne dodania sa s vami dohodneme. Ak vám navrhovaný termín nebude vyhovovať, objednávku na vašu žiadosť stornujeme.



Otázky po dodaní tovaru

Ako sa vybavujú reklamácie?

Prípadné reklamácie či otázky ohľadom výmeny tovaru riešime vždy v pracovnej dobe e-shopu. Kontaktujte nás e-mailom (eshop@asahibeer.cz) alebo volajte +421 907 876 482. Ak vám z akéhokoľvek dôvodu budeme vracať platbu za kúpený tovar, odošleme ich na vami uvedený bankový účet najskôr, ako to bude možné. Vybavenie tejto záležitosti však môže trvať približne 14 dní. Ďakujeme za pochopenie.

Adresa pre vrátenie balíkov: Arlego Fulfillment s.r.o., Žlutická 9, 323 00 Plzeň, Česká republika


Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?
• Napíšte nám e-mail na adresu eshop@asahibeer.cz
• Zavolajte nám od pondelka do piatka od 8:00 do 16:00 hodin na tel. č. +421 907 876 482.