Najčastejšie kladené otázky

  • Musím sa v prípade nákupu zaregistrovať na e-shope?

    Registrácia v našom e-shope nie je k realizácii nákupu nutná. Má však niekoľko výhod, ako napríklad, rýchle a pohodlné nakupovanie, sledovanie histórie vašich objednávok, ukladanie vybraného tovaru do obľúbených položiek, odosielanie akčných ponúk či noviniek.

  • Ako môžem na e-shope zaplatiť za tovar?

    Tovar môžete zaplatiť kartou online, prostredníctvom PayU, na dobierku, alebo pri osobnom prevzatí v darčekových predajniach. Viac v Možnosti platby.

  • Kedy bude moja objednávka spracovaná?

    Vaše objednávky sa snažíme spracovať čo najskôr. V prípade, že bola vaša objednávka realizovaná počas víkendu alebo počas dní pracovného pokoja, bude spracovaná počas nasledujúceho pracovného dňa. Ak nebude možné objednaný tovar odoslať do 5 pracovných dní, budeme Vás o tom informovať telefonicky alebo e-mailom.

  • Ako mám postupovať, ak som zle zadal/a objednávku?

    Zrušte ju prosím na e-mailovej adrese eshop@asahibeer.cz. Do predmetu správy napíšte číslo objednávky, ktorú si želáte zrušiť. E-mail o zrušení pošlite, prosím, do 24 hodín pod menom objednávajúceho.

  • Tovar objednávam ako darček, je možné dodať nejako urýchliť?

    V tomto prípade uveďte požadované dátumy dodania. Vašej požiadavke budeme venovať maximálnu pozornosť, aby ste mohli svojmu blízkemu urobiť radosť s darčekom z našej predajne.

  • Je možné objednať si tovar na e-shope a vyzdvihnúť ho v darčekovej predajni?

    Áno. Pri objednávke si vyberte možnosť Osobný odber v jednej z našich darčekových predajní. Tovar môžete zaplatiť vopred alebo až pri jeho prevzatí.

  • Kedy bude tovar doručený?

    Ak je vami objednaný tovar k dispozícii, bude expedovaný obratom. Na území Českej a Slovenskej republiky by mal byť doručený do 14-tich dní.

  • Čo v prípade, že objednaný tovar nie je k dispozícii.

    Ak Vami objednaný tovar nebudeme mať na sklade, budeme Vás kontaktovať telefonicky alebo e-mailom. Na termíne dodania sa spolu dohodneme. Ak vám navrhovaný termín nebude vyhovovať, objednávku na Vašu žiadosť stornujeme.

  • Kedy bude cena nákupu odrátaná z mojej kreditnej karty?

    Cena za Vašu objednávku bude odčítaná z Vašej kreditnej karty až v momente, keď bude potvrdené, že vami objednaný tovar máme k dispozícii.

  • V akej mene bude objednávka vybavený a aká je sadzba DPH?

    Platba je možná platba iba v EUR. V prípade, že miestom dodania tovaru je Česká republika, výška DPH odpovedá sadzbe platnej v Českej republike. V prípade, že je miestom dodania štát Európskej únie s výnimkou Českej republiky, výška DPH zodpovedá základnej sadzbe platnej v krajine dodania. V prípade, že je miestom dodania štát mimo Európskej únie, výška DPH odpovedá sadzbe platnej v České republike.

  • Zabudol som heslo pre prihlásenie. Ako mám postupovať?

    Kliknite na Zabudnuté heslo a zadajte svoju e-mailovú adresu. Zašleme vám odkaz pre vytvorenie nového hesla.

  • Aký je rozdiel medzi Zamestnancom, Obchodným partnerom a Bežným spotrebiteľom?

    Zamestnanci Plzeňského Prazdroja a Obchodní partneri majú nastavené vlastné účty. Pre zobrazenie všetkých detailov sa musíte prihlásiť pomocou im pridelených registračných údajov. Bežní spotrebitelia sa pre nákup na e-shope nemusia prihlasovať. Napriek tomu im odporúčame registráciu, aby mohli využívať rozšírené funkcie e-shopu ako rýchle a pohodlné nakupovanie, sledovanie histórie objednávok, ukladanie vybraného tovaru do zložky Obľúbené a odoslanie akčných ponúk či noviniek.

  • Štandardné zásielky do 5 kg v rámci Slovenskej republiky

    Balné v našom e-shope neplatíte pri žiadnom spôsobe dodania štandardných zásielok. Poplatky za dopravu pre zásielku s maximálnou hmotnosťou 5 kg sú stanovené podľa aktuálneho cenníka uvedeného na stránke Doprava a platba.

  • Neštandardné zásielky nad 5 kg v rámci Slovenskej republiky

    V prípade zásielok s hmotnosťou vyššou ako 5 kg môže byť poštovné zvýšené oproti cenám uvedeným na stránke Doprava a platba. O prípadnej zmene poštovného budete vopred informovaní telefonicky alebo e-mailom. Bez vášho súhlasu s vyšším poštovným nebude zásielka odoslaná.

  • Nájdem všetok tovar, ktorý máte na e-shope, aj v predajniach?

    Môže sa stať, že niektorý tovar z e-shopu v predajni nenájdete. Na našom eshope nepredávame pivo a ani ďalšie nápoje z ponuky Plzeňského Prazdroja.

  • Čo ak objednaný tovar nebudete mať na sklade?

    Pokiaľ vami objednaný tovar nebudeme mať na sklade, budeme vás kontaktovať telefonicky či e-mailom, a na termíne dodania sa s vami dohodneme. Pokiaľ vám navrhovaný termín nebude vyhovovať, objednávku na vašu žiadosť stornujeme.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Napíšte nám na e-mail eshop@asahibeer.cz alebo nám zavolajte na číslo +421 907 876 482 od pondelka do piatku od 8 do 16 hodín.

Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.